Výměna / vrácení zboží

Výjimku, kdy nemůžete odstoupit od kupní smlouvy, tvoří:

  • zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vás

Výměna zboží

1/ Nejrychlejší způsob jak vyměnit zboží je udělat si novou objednávku.

Zboží, které nechcete zašlete na naši adresu Cejl 500/31, Brno město, 602 00 společně s vyplněným formulářem. Zboží nezasílejte českou poštou! Zaslat zboží můžete přes zásilkovnu, zpětný kód vám sdělíme emailem (cena služby je 57,- Kč, tuto částku vám pak odečteme z celkové částky, kterou budeme vracet na vás účet).

Jakmile zboží obdržíme, vrátíme vám peníze zpět na účet.

 

2/ Pokud si nechcete dělat novou objednávku (tzn. máte dostatek času), použijte pouze tento formulář o výměně zboží (PDF) a zboží zašlete zásilkovnou.

  

Vrácení zboží

Pokud chcete zboží vrátit, odneste jej společně s formulářem na pobočku zásilkovny a postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si Formulář k odstoupení od smlouvy (PDF) . Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Zboží zašlete přes zásilkovnu, cena 57 Kč, zpětný kód vám sdělíme emailem.

 

Reklamace zboží

V případě reklamace zboží nás prosím konktaktujte na emailu info@partees.cz, kde se domluvíme na postupu.