Výměna / vrácení zboží
Výjimku, kdy nemůžete odstoupit od kupní smlouvy, tvoří:
- zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vás
Výměna zboží
1/ Nejrychlejší způsob jak vyměnit zboží je udělat si novou objednávku.
Zboží, které nechcete zašlete na naši adresu Cejl 500/31, Brno město, 602 00 společně s vyplněným formulářem. Zboží nezasílejte českou poštou! Zaslat zboží můžete přes zásilkovnu, zpětný kód vám sdělíme emailem (cena služby je 57,- Kč, tuto částku vám pak odečteme z celkové částky, kterou budeme vracet na vás účet).
Jakmile zboží obdržíme, vrátíme vám peníze zpět na účet.
2/ Pokud si nechcete dělat novou objednávku (tzn. máte dostatek času), použijte pouze tento formulář o výměně zboží (PDF) a zboží zašlete zásilkovnou.
Vrácení zboží
Pokud chcete zboží vrátit, odneste jej společně s formulářem na pobočku zásilkovny a postupujte následovně:
- Vyplňte a vytiskněte si Formulář k odstoupení od smlouvy (PDF) . Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
- Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
- Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
- Zboží zašlete přes zásilkovnu, cena 57 Kč, zpětný kód vám sdělíme emailem.
Reklamace zboží
V případě reklamace zboží nás prosím konktaktujte na emailu info@partees.cz, kde se domluvíme na postupu.